E-mail marketing

Osiągaj lepsze wyniki z email marketingu

Dlaczego e-mail marketing w REDLINK?

Sprawdź co zyskasz wysyłając z nami:

Intuicyjność

Działaj szybko, dzięki przyjaznemu interfejsowi i wielu pomocnym funkcjonalnościom.

Efektywność

Kreator, Marketing Automation czy Testy A/X pozwolą Ci działać skutecznie.

Dostarczalność

Docieraj bezpośredni do skrzynek odbiorczych swoich subskrybentów.

Jakim typem użytkownika jesteś?

Chcę przetestować za darmo! – BASIC

Załóż konto w kilka minut

Nieograniczona wysyłka e-mail do 2500 kontaktów

Wysyłka E-MAIL do większej bazy już od 99 zł

Podstawowe wsparcie BOK

Jestem zawodowcem! – ENTERPRISE

Indywidualna i dostosowana oferta

Dedykowana infrastruktura do wysyłki e-mail

Wszystkie funkcjonalności REDLINK

Kompleksowe wsparcie BOK

Testy A/X w e-mail marketingu

Zwiększ efektywność kampanii E-MAIL korzystając z najskuteczniejszych ustawień wysyłki!

Testy A/X - schemat działania w kampaniach e-mail

Testy A/X pozwolą Ci przetestować najważniejsze elementy wiadomości E-MAIL:

  • nazwę nadawcy,
  • temat wiadomości,
  • kreację E-MAIL na wiele sposobów.

Popraw otwieralność poprzez zmianę nazwy nadawcy lub tematu wiadomości, a także wskaźnik konwersji, dzięki sprawdzaniu alternatywnych wersji kreacji.

Wybrane wyróżniki programu do mailingu Redlink

Jeszcze lepiej zadbaj o wyniki swoich kampanii i uprość sobie pracę nad nimi. Zobacz co możesz wykorzystać:

Rodzaje wiadomości

Newslettery, mailingi oparte na triggerach, komunikaty systemowe czy wysyłki po API.

Dostarczalność

Wykorzystuj test anty-spam i korzystaj z najlepszej w Polsce infrastruktury.

Optymalizator czasu wysyłki

Optymalizacja godziny i dnia wysyłki w oparciu o dane dotyczące zaangażowania.

Kreacja kampanii

Kreacje z pliku zip, z adresu url, z innej kampanii czy z intuicyjnego kreatora.

Segmentacja grup

Zaawansowana segmentację kontaktów i lepiej dopasowane treści.

Mapa zaangażowania

Możliwość analizy rezultatów wysyłki w oparciu o mapę kliknięć i cieplną.

Personalizacja

Wykorzystanie danych o użytkownikach pozwala zwiększać konwersję.

Integracja z Google Analytics

Jeszcze dokładniejsza analiza efektów wysyłek i możliwości optymalizacji.

Analityka E-MAIL

Pełny wachlarz statystyk z realizowanej wysyłki dla profesjonalistów.

E-mail marketing jako skuteczny sposób komunikacji z Klientami

Nowoczesny, mocno konkurencyjny rynek wymaga od przedsiębiorców i właścicieli firm podjęcia wielu starań, by przyciągnąć nowych konsumentów, a także utrzymać pozytywne relacje z obecnymi. Promocja firmy, budowanie pożądanego wizerunku oraz reklama marki to obowiązkowy element skutecznej strategii komunikacji. Jedną z efektywniejszych form jest komunikacja e-mail czyli e-mail marketing.

E-mail marketing to efektywna forma promocji, skutecznie angażująca odbiorców oraz realnie zwiększająca sprzedaż i lojalność Klientów. Newsletter e-mail polega na wykorzystaniu poczty elektronicznej jako bezpośredniego narzędzia komunikacji marek z klientami, można również tworzyć kampanie za pomocą programu do mailingu REDLINK, który wesprze działania e-mail marketingu w Twojej firmie.

E-mail marketing podzielić można na kilka zasadniczych składowych:

  • stworzenie i stała rozbudowa bazy adresów e-mail,
  • zarządzanie bazami adresowymi e-mail,
  • przygotowywaniu angażujących treści do mailingów reklamowych,

Newsletter e-mail dla Twoich Klientów – czyli platforma do mailingu REDLINK

Głównym celem newslettera e-mail  jest budowa lojalnej grupy Klientów oraz tworzeniem trwałej relacji. Jednym z najważniejszych efektów mailingów reklamowych jest wzrost sprzedaży. Do najpopularniejszych narzędzi wykorzystywanych w kampaniach e-mail należy wysyłka newsletterów. Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się więcej w temacie  zapraszamy do dalszej części artykułu, w którym poruszymy najważniejsze kwestie związane z e-mail marketingiem sprzedażowym.

Wysyłanie mailingu – co warto wiedzieć?

Profesjonalna wysyłka mailingu wykorzystywana jest w programach lojalnościowych, badaniach marketingowych, promocjach konsumenckich czy działaniach PR. Bardzo ważnym elementem rozpoczęcia wysyłki maili jest uzyskanie zgody odbiorcy na otrzymywanie kierowanych do niego komunikatów, w przeciwnym razie mailing reklamowy przerodzi się w spam lub trafi do kosza. Jeżeli chcą Państwo rozpocząć działania promocyjne za pomocą profesjonalnej wysyłki mailingu dobrze zdecydować się na usługi firmy specjalizującej się w tworzeniu i wysyłce kampanii e-mail. 

REDLINK to platforma do wysyłki skutecznego mailingu oraz system mailingowy. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji mailingów sprzedażowych dla liderów z branż takich jak: retail, e-commerce, fintech, loyalty czy bankingu.

Specjalistyczna wiedza, którą dysponują pracownicy REDLINK pozwala na stworzenie mailingu dla firm o wysokim wskaźniku otwieralności (ang. open rate), a także klikalności, czyli wysokim procencie osób, które kliknęły treść zawartą w newsletterze po jego otwarciu.

Zalety mass mailingu, czyli masowego wysyłania maili

Współpraca z REDLINK w zakresie skutecznej komunikacji e-mail pozwala na wysyłkę masowego mailingu w czasie rzeczywistym, dzięki czemu subskrybenci otrzymują oferty produktów lub usług na bieżąco. Jednym z największych zalet jest to, że mass mailing umożliwia efektywną optymalizację kosztów. Dodatkowo wysyłanie masowego mailingu pozwala śledzić efekty kampanii, monitorować czy dana oferta trafiła do odbiorcy i czy założony cel został osiągnięty. Dzięki powyższym cechom mass mailing reklamowy jest jednym z najczęściej wykorzystywanych i precyzyjnych kanałów komunikacji marek z klientami. To jednak nie wszystkie zalety masowej wysyłki maili. Skutecznie zarządzana baza mailingowa w mass mailingu pozwala na szybki i efektywny kontakt ze znaczną liczbą odbiorców. 

O czym warto pamiętać, przygotowując masową wysyłkę maili?

Ze względu na swoją popularność e-mail marketing jest bardzo często wykorzystywanym narzędziem przez wiele firm np. w branżach e-commerce, fintech czy retail dlatego chcąc rozpocząć wysyłkę kampanii takich jak mass mailing dla firm, warto mieć na uwadze odpowiedni dobór narzędzi (w tym platformy do komunikacji e-mail) oraz sprawdzone praktyki rynkowe. Przede wszystkim trzeba pamiętać o polityce antyspamowej, czyli wysyłaniu wiadomości e-mail tylko do osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie takiej komunikacji. 

Platforma email REDLINK zadba o to, by podczas massowej wysyłki maili wiadomość była odpowiednio przygotowana, a odbiorca zainteresował się otrzymają wiadomością. Precyzyjny i angażujący komunikat umożliwi realizację założonych celów. Podczas wysyłki newsletterów warto skupić się na dopasowaniu treści do grupy odbiorców – wiadomość trafia do rozmaitych odbiorców o różnym stopniu zaawansowania, dlatego tworząc newsletter, powinniśmy o tym pamiętać. Platforma do mailingu masowego i doświadczony zespół specjalistów będą Twoim wsparciem w realizacji planów marketingowych i sprzedażowych.

Skrzynki odbiorcze większości użytkowników codziennie zasypywane są znaczną ilością maili, reklam i newsletterów. Dlatego, jeśli chcesz się wyróżnić na tle konkurencji, warto zadbać o oryginalną komunikację e-mail. Temat wiadomości powinien zwracać uwagę oraz zachęcać do otwarcia wiadomości, a całość musi zawierać ciekawe informacje i logo marki. Nie mniej ważny jest atrakcyjny wygląd. Dzięki estetycznej prezentacji użytkownik chętniej będzie kontynuował czytanie treści.

Efekty wynikające z wiedzy i doświadczenia w mass mailingu

Współpraca z platformą email REDLINK w zakresie mass mailingu, to gwarancja skutecznych działań e-mail marketingowych zwiększenie wskaźnika OR i bezpieczeństwa. Platforma email działa na polskim rynku od 2008 roku, dzięki czemu nasz zespół posiada doświadczenie w wysyłce newsletterów e-mail oraz prowadzeniu innych działań mailingowych. REDLINK współpracuje z  liderami w branżach takich jak e-commerce, fintech i retail oraz firmami, które reprezentują spektrum nowoczesnej gospodarki. REDLINK to autorski program do mailingu, efektywny system mailingowy, przemyślane strategie oraz skuteczne kreacje pozwalają uzyskać założone wyniki w mass mailingu. Kampanie mailingowe prowadzone przez specjalistów REDLINK to sposób na dotarcie do nowych odbiorców oraz zaangażowanie obecnych. Wiedza oraz doświadczenie specjalistów pozwala na tworzenie kampanii e-mail marketingowych dopasowanych do poszczególnych grup odbiorców. Współpracując ze sprawdzonym dostawcę usług w zakresie komunikacji e-mail to wzrost sprzedaży oraz jeszcze szybszy rozwój Twojej firmy. 

Skuteczność wysyłki kampanii e-mail marketingowych

Do kolejnych zalet wiadomości newsletter e-mail należy zaliczyć także wysoką skuteczność. Z naszego doświadczenia wynika, że firmy, które zdecydowały się na profesjonalną wysyłkę mailingu, osiągnęły znaczną poprawę wyników swoich kampanii oraz wypracowały profesjonalny wizerunek brandu. Istotnym elementem analizy skuteczności wysyłki kampanii e-mail marketingowych są również informacje zwrotne. Dane na temat zachowania odbiorców pozwalają tworzyć jeszcze  lepsze, bardziej dopasowane treści, co przekłada się na realne zwiększenie efektywności kampanii reklamowych.

Dotrzyj do Twoich odbiorców przez listy mailingowe

Listy mailingowe to sposób na zapoznanie dużej ilości odbiorców z naszym przekazem. Pamiętajmy jednak, że źle przeprowadzona kampania mailingowa może mieć skutek odwrotny do założonego. Jeśli więc nie wiedzą Państwo jak samodzielnie zaplanować, przygotować i przeprowadzić skuteczną wysyłkę newsletterów najlepiej zgłosić się do specjalistycznej firmy zajmującej się e-mail marketingiem. Automatyzacja procesów wysyłkowych pozwoli skutecznie zwiększyć zasięg Twoich działań oraz liczbę potencjalnych i nowych Klientów.

Email marketing jako skuteczny sposób promocji

Nowoczesny, mocno konkurencyjny rynek wymaga od przedsiębiorców i właścicieli firm podjęcia wielu starań, by przyciągnąć nowych konsumentów, a także utrzymać pozytywne relacje z obecnymi. Promocja firmy, budowanie pożądanego wizerunku oraz reklama marki to obowiązkowy element prowadzenia własnej działalności. Jedną ze skuteczniejszych form bezpośredniego marketingu jest komunikacja przez Internet, a jednym ze sposobów na stały kontakt z klientami jest email marketing.

Czytaj więcej

PRZETESUJ I SAM PODEJMIJ DECYZJĘ